I något bättre skick...

Tjo på er!
 
Då var en ny dag redan här och idag känner jag mig lite bättre. Förhoppningsvis klarar jag av att vara uppe mer utan att bli kallsvettig och yr. Större delen av dagen igår kände jag mig svimfärdig så fort jag stod upp. Så det känns skönt att det är bättre idag.
 
Hur denna dag lär bli vet vi inte riktigt än mer än att syrran ska iväg nu. Därefter får vi ta allt som de kommer. Men tanken är att låta barnen vara ute i trädgården. Det är ju kanon väder även om det blåser en hel del ute. Själv blir det nog vila i solstolen under dagen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Så skönt att du mår bättre idag, för det lät verkligen inte roligt! Ta hand om dig i massor ❤️

Svar: Fick i alla fall må okej i kroppen under dagen. Sen kom allt som en kastvind. Nu blir det en heög med vila och återhämtning. Hoppas du får en fin helg. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-11 @ 20:55:09
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0