Igår var en bra dag men inatt...

Tjo!
 
Firandet blev precis sådär lugnt som vanligt och solen sken hela dagen. Den grillade maten var super god och jag fick dessutim i mig en hel del, vilket inte sker så ofta just nu. På den fronten hade det nog inte kunmat gå bättre. Så jag är faktiskt nöjd med årets midsommarfirande trots omständigheterna som är just nu och att vi inte kunde ha besök över.
 
Något jag är mindre nöjd över är tyvärr natten till idag. Vilken katastrof natt de vart. Allt flöt på som vanligt tills jag vakna upp vid 03.00 och kände mig överhettad. Tyvärr hade jag glömt mina kylpåsar inne i stora huset när jag flytta ut. Så jag fick starta fläkten och den låter ju en del. Orkade ha den på i ca 1 timme innan jag fick stänga av den och föröka somna om igen. Det vart en orolig nattsömn. Kramiz
 
Igår: 
 
Idag:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Glad jag blir att gårdagen blev så bra för dig, det blir oftast bättre än man tror när man väl dragit iväg :D Jag hoppas dock att du kommer få en bättre natt med sömn inatt istället <3 Stor kram till dig! <3

Svar: Åh Ja det tror jag med. Ska faktiskt bli lite skönt med egentid på hotell. Tyvärr blev sömnen lika dålig inatt som förra men känner mig lite starkare ändå. Många kramizar❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-20 @ 17:14:07
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0