Lugnt midsommarfirande även i år...

Hej på er!
 
Midsommarafton är redan här och vi kommer "fira" lika lugnt som vi gjort de senaste åren. Det vill säga vi äter grillad mat och bara tar det lugnt. För det här med maten vi har på våra högtider här i Sverige är ingen höjdare för min del särskilt när det kommer till mina svalg och magproblem. Vi brukar därför byta ut den till något annat. Men vi är på ön och det är en tradition som sällan bryts. Så idag ska jag bara njuta av naturen och sommarvärmen. Kramiz
 
Hur ska ni fira midsommar i år?
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Låter skönt med en lugn midsommar 💛 inga krav och ingen stress. Kram! 🌸

Svar: Ja, det var nog precis vad min kropp behövde. Så himla lugnt och skönt. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-19 @ 18:35:15
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0