Naturen får mig lugn...

Hej!
 
Sen jag kom hit ut på ön har allt känns väldigt speciellt. Jag visste att de skulle kännas tomt och vara väldigt tyst. Men ju äldre jag blir ju mer förstår jag vad vistelser på ön faktiskt betyder för en. Här kan jag slappna av och samla krafter när man under en längre tid haft det kämpigt.
 
Igår sken solen från tidig morgon till kväll och svalorna dem flög som galningar ut och in från sitt bo. Ibland var dem knappt en meter från ens huvud.  Man hoppar till varje gång de flyger förbi i turbo fart även om man tror man är beredd. Jag trivs bra här ute på ön i lugnet. Kramiz❤ 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0