Nu är det kämpigt...

Tjo!
 
Hela kroppen värker riktigt mycket idag och mjölksyrekänslan kommer av minsta lilla rörelse. Det märks att kroppen är i sämre skick just nu. Men jag ska ta mig igenom dagen så bra det bara går även om det nog blir en del frustration och tårar under dagen. 
 
Än så länge ligger jag nerbäddad eller snarare halvsitter i sängen. Tanken är dock att alldeles strax försöka ta mig upp för att få i mig lite yoghurt och granola. Sen blir att vila en stund efteråt inför nästa sak på schemat. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love


Kommentarer
Emma Engström

Bara man ger sig tusan på det så går allt, mindes är otroligt viktigt även om det samtidigt är otroligt jobbigt! Jag tror på dig, heja <3 Ta hand om dig! <3

Svar: Men lite så är det. Sen kan man ju inte göra mer än det bästa utefter dagens mående. Jag tycker jag slutförde dagen okej igår för att vara en "tuff" dag med kroppen. Åh tack, Ta hand om dig med och glad midsommar fina du. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-18 @ 17:32:15
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0