Nu bär det snart av...

Hej på er!
 
Idag om några timmar bär det av mot Göteborg för att spendera början av veckan där. Jag ser framemot att få egentid på hotellet och att få sjukhusbesöket avklarat. Men det finns en viss oro ändå speciellt när jag kommer fram till gbg. Jag har ju försökt undvika åka med kollektivtrafiken nu senaste månaderna och speciellt buss.
 
Så det känns lite sådär att behöva utsätta mig för att åka spårvagn/buss i centrala gbg när läget är som de är. Förhoppningvis kommer det gå bra, jag har ju inte haft en enda infektion sen Februari/Mars och jag hoppas på att klara mig från alla typer av infektioner ett bra tag framöver. Nu är det dags att packa ihop det allra sista innan pappa skjutsar mig till tågstationen. Kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Hej, förstår att resan kommer bli tuff för dig. Bra tanke att ta in på hotell för vila lär du behöva. Jag hoppas allting går bra för dig med resan och allt. Tänker på dig.

Svar: Hej, nu när jag fastar känns det som beslutet om 2 nätter på hotell var klokt. Sitter och väntar på sjukhuset nu. Det ska bli så skönt att få det avklarat och sen få äta ett gott äpple efteråt. Tack fina du❤ Många kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-22 @ 13:06:01
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0