Nu blir det veckor av återhämtning...

Godmorgon!
 
Då var en ny dag här och idag känns svalget så mycket bättre även om bröstkorgen fortfarande är öm. Igår kunde jag dessutom öka måltiderna lite till och idag hoppas jag kunna få i mig ännu mer. Vilket är små, små steg i rätt riktning efter att knappt kunnat svälja pga ömhet i svalget.
 
Idag ska jag i alla fall bege mig hem till ön för ett par veckors återhämtning och lugn. Bara njuta av sommarens magiska stunder och hämta krafter inför höstens alla strider. Sommaren kommer ju bli annorlunda i år men jag lär nog få fina minnen av den ändå som man kommer kunna se tillbaka på i höst/vinter sen. Kramiz
 
Hem ljuva hem det är verkligen ön💜💙
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Tycker du är grym som kämpar på, och att ta små steg hela tiden är hur bra som helst!! Ta hand om dig och njut av lugnet så mycket du kan <3 KRAM

Svar: Tack för all pepp och kärlek du ger vännen. Hoppas du har en fin dag med solsken. Själv hänger man i skuggan idag. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-26 @ 17:30:57
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0