Resan fick en annan betydelse....

Tjo!
 
Jag reste hem igår efter två helt fantastiska nätter på hotellet där jag känner mig både trygg och hemma på något sätt. Så även om undersökningen gick sådär i Tisdags och att jag fortfarande är medtagen nu efteråt, så känns det som resan ändå var värefull. Jag fick tid att vara för mig själv, tid att samla mina tankar och få ut mina känslor. 
 
Som sagt är jag riktigt medtagen fortfarande, speciellt öm i överkroppen efter alla kväljningar under undersökningen och det kommer nog ta minst veckan ut innan kroppen sakta börjar återhämta sig. Tills dess får jag försöka ta det lugnt och försöka undvika föda som jag inte klarar svälja och låta bli att belasta överkroppen. kramiz<3
 
 
Köpte en liten present till mig själv innan jag klev på tåget hem:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Vad skönt att du var nöjd med resan även om det gick sådär, men försök se allt det positiva ändå och håll i det! Du är grym som gjort det <3Ta hand om dig i massor nu <3

Svar: Pecis, min Ängel till morfar var alltid en sån som försökte se det positiva och med åren har jag nog också börjat göra det. Visst bryter man ihop ibland men det behövs för att släppa ut allt och kunna ladda om. Ta hand om dig du också. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-25 @ 12:46:26
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0