Tidig start på denna dag...

Godmorgon!
 
Jag har lyckats ta mig upp tidigt på morgonen och äter nu min första frukost. När jag går upp såhär tidigt brukar jag få äta ytterligare en frukost om ca 2-3 timmar igen. Blir nog någon lätt frukost bara. Så får jag äta mer senare sen om det går bättre att svälja för just nu gick det sådär.
 
Idag mår jag inget vidare alls och trots att det inte blev något större "anfall" igår utan bara en liten förvarning, Så känns kroppen ändå matt och svag. Denna dag lär därmed bli en tuff utmaning att ta sig igenom. Men jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0