Tillbaka i mitt paradis...

Hej på er!
 
Nu är jag tillbaka på ön där jag känner mig som mest hemma. Här ska jag nu vara ett par veckor är tanken. Jag kanske måste åka hem till stan någon gång under dessa veckor. Men annars ska jag nu vara ö-bo och det ska bli så skönt efter att ha haft ett par riktigt tuffa veckor. 
 
Igår kunde jag äntligen ligga i solstolen med en bok i skuggan. Visserligen blev det bara ett par sidor innan jag slumra till en kort stund innan grabben studsar ut och ropar " morfar säger att vi ska bada nu". Ett kvälls dopp som var helt underbart för min kropp efter all värme under dagen. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Åh att sitta och småslumra i solen är ju faktiskt så härligt! Tänker när man är utomlands och somnar i solstolen ungefär, älskar det 😍

Svar: Jag håller mig mest i skuggan men lyckades ändå bränna mig de lilla jag gick i solen mellan husen🙈 jag har aldrig varit utomlands så än. Men hoppas få uppleva det någon gång. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-27 @ 14:54:08
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Friskare

Låter som en dröm. Njut!

Svar: Det ska jag göra! Hoppas du har en fin Söndag. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-28 @ 07:59:05
URL: http://friskare.info/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0