Tillbaka i mitt rum hos syrran...

Tjo!
 
Då vaknar man återigen upp hemma hos syrran och det känns underbart. Det enda som är mindre bra är att första natten blev allt annat än bra men det blir nog bättre redan till nästa natt hoppas jag. Smärtorna håller sig däremot lugna än så länge trots att morgonillamåendet gör sig påmind allt mer och även stickningarna i kroppen. Så vi får se hur denna dag går.
 
Idag skiner solen för fullt och det kan bli ca 25 grader så det blir att hålla sig inne nu på förmiddagen/lunch för att föröska sätta mig ute närmare eftermiddagen/kvällen när det finns skugga då jag helst ska undvika solen så mycket det går för huden skull då den är extremt känslig efter behandling för min akne. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0