Tog mig upp för att ringa...

Tjo!
 
Jag har lyckats ta mig upp tidigt idag och jag har dessutom redan klarat av dagens stora uppdrag som vara att ringa det viktiga samtalet till mottagning på Sahlgrenska. Det gick super bra trots en del nervositet så försvann det mesta direkt när jag hörde rösten i andra änden. En enorm lättnad att ha det avklarat.
 
Nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost men kan säga att det går sådär eller rättare sagt riktigt dåligt. Det här med smörgås är verkligen en utmaning att få i mig och framförallt svälja. Men jag hoppas någon gång att det kommer fungera för det är rätt trist i längden att bara äta Yoghurt till frukost & kvällsmat. Så fort jag ätit blir det vilostund. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Var jättestolt över dig att du ringde samtalet, kan kännas motigt innan man gjort det men så skönt när man gjort det! 😃👏🏻 Vila ordentligt och ta hand om dig! ❤️

Svar: Åh fina du❤ ja, konstigt nog var jag inte så rädd igår när jag ringde. Det var som min magkänsla så detta kommer gå kanon. Det gjorde de😊 japp ska försöka vila dem här 5 dagarna nu innan det bär av mot Göteborg🙏 Hoppas du har en super fin dag. Många kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-16 @ 14:40:46
URL: http://Nouw.com/emmaengstrom
Fox

Jättebra jobbat! :) Hoppas kvällen blir bra!

Svar: Tack! Haft en helt okej kväll trots att kroppen strejkat m. Hoppas du får en super fin Söndag. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-20 @ 20:00:01
URL: http://nicklasfox.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0