Undersökningen var plågsam...

Hej!
 
 Usch vet inte ens vart jag ska börja. Gårdagens undersökning var betydligt jobbigare att genomföra än jag hade väntat mig. Det var fruktansvärt obehagligt att ha en tjock slang från näsan ner till matsäcken samtidigt försöka dricka eller ens få slangen på plats. Det var en tuff uppgift för någon som har så svåra problem med kväljningar.
 
Men förhoppningvis fick vi något av de lilla jag klara av. Men efter tre försök kom både jag och sköterskan överens om att avbryta då det bara sliter på svalget och min kropp. Jag var helt slut efteråt och jag var så öm i svalget att tog över 26 timmar dvs tills i morse innan jag kunde äta en riktigt måltid igen.
 
Jag är stolt över att jag försökte men känner mig såklart lite besviken över att det gick så kasst. Kramiz
 
Väntrummet:
 
Panik, smärta och besvikelsen:
 
Gick till Sjukhuskyrkan efteråt:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0