♥Veckans Stolthet/Glädje v.24♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har verkligen varit en utmaning på alla plan, så det känns rätt skönt att den börjar lida mot sitt slut nu. Kroppen har ju varit allt annat än stabil och vissa dagar har jag knappt kunnat hålla mig uppe för allt snurrat eller svartnat. De sista dygnen nu har jag mått lite bättre och verkligen fått återhämta mig och vila mig. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över med denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått massa värme från syskonbarnen.
 
 Kommit ut i solen/skuggan.
 
 ♥ Ätit regelbundet.
 
Varit lagom varmt utomhus.
 
Jag har orkat duscha av håret riktigt
ordentliget.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Heja, heja diG! Blir jätteglad över att läsa allt detta ska du veta, att du hittat så fina grejer att vara glad för! <3

Svar: Åh tack❤ Älskar att avsluta veckan med att se tillbaka på det fina stunderna. Många kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2020-06-14 @ 19:35:03
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0