♥Veckans Stolthet/Glädje v.25♥

Hej!
 
Då är det dags att ännu en gång sammanfatta veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Jag måste säga att denna vecka har varit en av de bästa när det kommer till vädret. Solsken är så härligt även om naturen behöver regn då och då för att inte förstöras/torkas.
 
Denna veckan har jag även försökt ladda inför kommande veckans sjukhusresa. Men nu kryper sig nervositeten på allt mer och nu återstår det bara några timmar innan det är dags att åka. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över med denna vecka. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kvällsbadat två gånger.
 
 Fått vila ute i solstolen.
 
 ♥ Fick en mysig midsommar.
 
Vågade ringa Sahlgrenska
Inför kommande besök.
 
 Planerat upp göteborgsvistelsen
noga.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Vädret har verkligen varit otroligt härligt! 😃 Jag hoppas verkligen det kommer gå bra med resan för dig nu! Kram i massor ❤️

Svar: Varit super skönt ute men regnet som kommit här senaste dygnet behövs för naturen även om det är mindre roligt för ens kropp. Tack fina du, jag är så taggad på att få komma iväg och få sjukhusbesöket avklarat. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-06-21 @ 15:39:25
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0