♥Veckans Stolthet/Glädje v.26♥

Tjo!
 
Tiden flyger verkligen bara iväg och det är återigen dags att sammanfatta en vecka som snart är slut. Denna veckan har verkligen varit en berg och dalbana känslomässigt men den är också varit lärorik. Så trots att veckan varit tuff så kommer jag minnas den med stolthet. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över med denna vecka. Kramiz
 
  
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥ Kvällsbadat vid slottet.
 
 Haft ork att läsa lite.
 
 ♥ Gav undersökning på sjukhuset 
tre försök trots kväljningar
 
Vågade åka till Sahlgrenska själv
 
 
 Bodde två nätter på hotell
i Gbg.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0