Vila i solstolen en stund...

Hej på er!
 
 Då har man lyckats ta sig upp efter en lång natt med magknip och illamående. Min mage blir extra känslig såhär innan mensen så det krävs inte mycket innan magen säger ifrån. Men jag somna till sist i fosterställning efter att ha masserat magen. Jag fick i alla fall lite sömn för att klara förmiddagen.
 
Idag ska det bli ännu varmare och kanske är det sista dagen dagen denna veckan då solen värmen. Så ska försöka ta vara på värmen sen i eftermiddag/kväll igen. I övrigt blir det en extremt lugn dag för vila och försöka få i mig mer näring då jag knappt behöll något igår kväll. Så känner mig rätt "svag", vilket kommer bli en utmaning. Kramiz
 
"Polaris" blev gosesjuk medans
jag vila i solstolen igår: 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Det är konstigt, i dag har vi sol.Inte lika varmt, men familjen tycker att det är skönt. Jag däremot känner mig som en is pinne. Det jobbigaste är väl att jag tog bort värmemadrassen i går så nu får jag vila kallt i dag. Vilket vackert kort.

Svar: Ja vädret skiftar en del men här har vädret varit stabilt fram tills igår när det blåste enormt mycket och då frös jag lite. Åh vad typiskt att vädret vände nu när du tagit bort värmemadrassen. Många Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2020-06-03 @ 13:43:47
URL: http://sandifighter.se
Jennifer

Vår sista dag med värme är imorgon. Sen ska det regna och graderna ska minska rejält, sen på måndag blir det varmt igen :D

Svar: Här har det varnas för sämre väder men har än så länge inte kommit något annat än solsken mer än att det blåste en del under gårdagen. Helt otroligt hur vädret kan skifta så. Åh Vad skönt om det fina vädret kommer tillbaka nästa vecka. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-03 @ 14:57:39
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0