Återvänder för en kort stund...

Tjo!
 
Då var en ny vecka igång och jag startar den med att packa min ryggsäck med det viktigaste jag behöver för ett dygn hos syrran. Det ska bli så mysigt att komma tillbaka dit. Dem saknar mig så och frågar hela dagarna när jag tänkt komma igen och lilltösen hon letar efter mig i min säng hos dem. Åh jag saknar dem massor trots att det bara gått ett par dagar sen jag åkte därifrån. Jag känner mig så hemma hos dem.
 
Dock blir det bara en natt där innan jag åter måste hem. Jag har ett viktigt sjukhusbesök på Torsdag som jag behöver vila upp mig inför och sen behöver jag nog förberda mig lite mentalt. För det besöket på sjukhuset kommer bli en utmaning som jag verkligen inte ser framemot mer än att få det avklarat. Jag har redan gjort den typen av undersökning en gång som liten och då gick det åt skogen. Får se om jag klarar det denna gången. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0