Blir ett dygn till i paradiset...

Goddag på er!
 
I morse vakna jag upp stel och smått ledsen över tanken på att åka hem till stan igen. Men vet ni vad pappa var precis inne hos mig och fråga om jag ville stanna tills imorgon. Ni kan ju tänka er vad jag svara "såklart jag vill" jag skulle kunna stanna här för evigt. Det blir ännu ett dygn här ute.
 
Nu får jag ytterligare en dag här ute att återhämta mig och njuta av vårkänslorna. Solens härliga strålar och värme. Så tacksam att jag har denna plats att fly till emellanåt. Oavsett vad jag gått igenom här i livet så har denna plats alltid vart min fristad där jag kan andas ut. Kramiz❤
 
Har ni någon plats som ligger er
extra varmt om hjärtat? 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Nina

Jag älskar att vara ute på havet med min paddle board ❤️
Eller i skogen.

Svar: Åh så mysigt det låter. Ja, skogen är en härlig plats att vara i så länge man slipper myggen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-20 @ 15:55:56
URL: http://www.ninis74.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0