Dagen efter blev tuffare än väntat...

Hej!
 
Gårdagen blev inte alls som jag hade förväntat mig och det pågick under hela dagen. Det blev en dag i sängen och mycket tid i badrummet. Min mage var helt off igår efter all kontrastvätska jag drack i Torsdags under Röntgenundersökningen. Tack och lov hade jag inget inplanerat varken igår eller nu under helgen. Jag var riktigt slut i kroppen redan efter lunch och då gick jag ändå upp vid 11. Så min dag igår var rätt seg och jag längta mest till nattensömnen.
 
Idag mår jag bättre i magen och även lite bättre kroppen, men kommer ändå ta det hyfsat lugnt. Jag behöver vila och återhämta mig nu. Så jag kommer ta dagen lite som den kommer. Kanske blir det hemma-spa ikväll eller så lite pyssel om kroppen orkar det. Vore kul och komma igång med påskkorten nu då det inte är långt kvar innan dem ska skickas iväg. Men först blir det vilostund efter fått i mig lite lunch. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Du gör helt rätt i att ta det lugnt ändå! Ta hand om dig ❤️

Svar: Åh det ska jag försöka med<3 Hoppas du har en fin Söndag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-14 @ 15:42:29
URL: http://Nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0