Dags att åka hemåt...

Tjo!
 
Idag känner jag mig så seg i kroppen och hade nog helst bara velat ligga i sängen. Men idag måste vi åka hem till stan igen även om det känns trist. Jag trivs ju så bra här ute nu när våren börjar komma. Dessutom är jag mer skyddad här ute på ön hemma i stan just nu. 
 
Tyvärr behöver pappa jobbar ett par dagar nästa vecka då han jobbar udda tider och farmor behöver fylla på sitt matförrådet nu i helgen. Vi behöver därför åka hem mot vår vilja. Vi får se vi kanske åker hit igen om det är så att pappas jobb också blir stängt sen. Får ta en dag i taget och se vad som händer. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0