Dags att återse mitt paradis...

God förmiddag!
 
Idag bär det äntligen av hem till mitt älskade paradis på Ön. Jag kommer visserligen bara kunna vara där ett par dagar innan jag måste åka hem igen. Men det ska bli så mysigt att komma dit efter alla dessa månader som gått sen sist jag var där.
 
Min kropp är inte på topp just nu. Men jag hoppas smärtorna lugnar sig lite nu när vädret ska hålla sig fint ett par dagar. Om inte annat får jag njuta av utsikten från soffan. Den är mysig den med även om jag helst vill kunna sitta ute en stund. Kramiz
 
Bild tagen i höstas:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Att komma bort en sväng kan verkligen vara något av det mest behövliga, så mysigt!! <3

Svar: Verkligen❤ var enorm skönt så fort jag klev ur bilen igår. Så underbart avkopplande här. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-03-17 @ 17:21:55
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0