Dags för röntgen av svalg...

Godmorgon!
 
Då var dagen här som jag verkligen inte sett framemot och som jag vart så nervös inför. Jag ska göra en röntgen av svalg & matstrupe och sist jag gjorde en sådan röntgen gick det åt skogen. Jag kunde inte svälja den vidriga kontrastvätskan. Så ska bli spännande och se hur det går denna gång då jag fortfarande har svårt att svälja så väl fast som flytande näring.
 
En sak vet jag däremot och det är om jag klarar denna undersökning idag så ska jag belöna mig med en berlock till mitt silverarmband. Jag har redan tittat ut en jag vill ha, nämligen en stjärna. Så den berlocken har jag lite som pepp. Kramiz❤
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Maritha

Hur gick det för dig? 💖

Svar: Hej! Det gick okej, vi fick hoppa över några bilder/vinklar men jag lyckades få några bra bilder trots att det var otroligt kämpigt att svälja kontrastvätskan samtidigt som man skulle vara stilla. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-12 @ 21:30:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0