Det sista jag behövde nu...

Hej på er!
 
Idag lyser solen upp helt magiskt ute även om värmen inte har kommit än. Solen får en ändå le för en stund och det behövs kan jag säga. Idag är en riktigt kämpig dag när det kommer till kroppen. Jag fick nämligen ett rejält "anfall" igårkväll/natt som även satt sina spår även idag. Balansen är katastrof och talet är en utmaning utöver allt annat som strejkar.
 
Men jag har i alla fall smärtorna under kontroll för det hade jag inte inatt. Min plan att få komma ut en stund i solen idag är bara att stryka tyvärr. Får nöja mig med att se solen från sovrumsfönstret. Det får istället bli sängläge och härliga poddar i omgångar under denna dag. Allt för att för att kroppen ska få återhämta sig efter "anfallet". kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0