En bra natt trots smärtor...

Tjo!
 
Jag vakna upp i förmiddags efter en härlig natt sömn. Enligt klockan har jag fått ca 2 timmars djupsömn och överlag en bra sömn vilket sker väldigt sällan. Så när det väl händer är man rätt glad. Bra sömn är så viktigt för kroppen. Hoppas kommande natt blir lika bra.
 
Idag är jag rätt smärtpåverkad precis som de senaste dagarna och känner av yrsel rejält. Vilket inte är så konstigt då det snart är dags för mensen igen. Så denna dag lär bli en utmaning men det kommer nog gå bra om jag bara ser till att sitta/ligga ner medans barnen leker bredvid. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer

Vad skönt med en sådan bra natt! :D

Svar: Var super skönt med sån sömn, tyvärr blev natten till idag sämre. 😔 Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-03-04 @ 07:33:31
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0