En Lördag med kalas på schemat...

Goddag!
 
Eller jag vet inte om dagen är så god efter den långa natten med mycket smärtor och funderingar. Det var nog länge sen jag hade så mycket tankar som cirkulera i huvudet mitt i natten. Jag somna ju till slut även om klockan var närmare tre. Tyvärr känns det i kroppen att jag fått alldeles för dåligt med sömn, men jag känner mig på något sätt lättare inombords efter släppt ut allt inatt. Nästa natt blir förhoppningsvis bättre.
 
Idag står det i alla fall kalas för F på schemat och jag misstänker det kommer bli tufft för min kropp. Men på något sätt ska jag klara det! Jag kommer ha med mig en liten väska med nödvändiga saker i ifall jag måste ta en paus/vila. Jag hoppas kunna sova lite i bilen på vägen dit och framförallt på hemvägen. Allt för att ha lite energi till mellokvällen annars får jag nog hoppa över den men de skulle göra mig så ledsen. kramiz<3
 
Igår fyllde älskade F 2 år🥳
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0