Ett tungt men klokt beslut...

Goddag!
 
Vet inte om dagen känns så god eller härlig som jag hade hoppats på tyvärr. Jag vaknade nämligen till ett mejl om att föresetällningen jag sett framemot nu ska flyttas till nästa år istället. Kan säga detta mejl tog mig rätt hårt, för många kan detta verka som en ganska liten sak. Men för mig som knappt kommer iväg på något var föreställningen en stort mål för i år som jag haft som morot hela vintern.
  
Jag tycker dock att det var ett klokt beslut att ställa in med tanke på allt. Men känslan av besvikelse och tårar går inte undgå. Det blir så när något jag sett framemot väldigt mycket ställs in eller flyttas. Det går inte obemärkt förbi helt enkelt. Det visar bara hur mycket dessa utflykter faktiskt betyder för mig. Ska släppa ut alla tårar nu och sen ladda om igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Så himla tråkigt att få såna besked, och speciellt när det är något man verkligen sett fram emot! Stor kram <3

Svar: Ja, super trist! Alla mejl om föreställningen blev för mkt att smälta tillslut när datumet flyttades längre och längre bort. Men det känns bättre idag efter släppt ut allt. Får klara mig igenom kommande vinter också sen hoppas jag få komma iväg på den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-24 @ 15:14:08
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0