Fick lite frisk luft i alla fall...

Goddag!
 
Vilken fantastisk dag jag fick igår trots att jag hade lite efterkänningar av anfallet jag hade dagen innan. Jag hoppas faktiskt få en lika bra dag idag även om jag skakar en hel del idag. Men det är lite mitt egna fel då jag bestämde mig igår på kvällen att ta mig ut en kort stund för att få lite frisk luft. Det blev en otroligt mysig stund i solen innan den gick ner för dagen. 
 
Idag ska jag bara ta dagen eller snarare timmarna som de kommer. Så vad det blir av dagen vet jag inte riktigt, men ikväll efter min vilostund har jag planer på att försöka ha lite spakväll här hemma. Det vore mysigt att få ta hand om mig själv lite extra såhär i slutet av veckan. Min kropp är värd det efter allt den fått utstå denna tuffa vecka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Tycker verkligen att man ska försöka ta sig ut nu när det är så fint väder, vår på riktigt! Det gör mer för själen än man tror<3 Stor kram!

Svar: Precis man får passa på lite man vet aldrig när vädret blir sämre igen. Verkligen! Finns inget härligare än att vakna upp på morgonen och se att solen skiner. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-28 @ 20:21:54
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0