Försöka klara dagen...

Hej!
 
Att undvika överanstränga mig är mitt största projekt om dagarna. Men idag vill jag försöka ge mig på att duscha av håret. Det ser ganska hemsk ut, speciellt efter ha gnuggat huvudet mot kudden varje gång jag ska skifta sida. Så det vore skönt att få det gjort. Men ska vila och äta först sen får vi se om jag klarar det idag eller om jag får vänta med det. Det är inte värt att pressa kroppen om den inte är stark nog. Då lär jag krascha totalt och få "anfall".
 
Får se hur mycket ork jag har kvar efter lunch och mellanmålet också. Tyvärr går måltiderna rätt kasst just nu då mina svalgproblem har blivit värre senaste tiden. Vissa stunder kan jag knappt svälja mitt egna saliv eller vätska. Det börjar bli ganska frustrerande detta samtidigt som jag måste behålla lugnet. Mina måltiderna tar sin tid, ibland går det på 20 min och ibland upp till 1½ timme. Så det går åt en hel del energi på det för tillfälligt.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️❤️❤️

Svar: kramiz<3<3<3<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-30 @ 14:38:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0