Jag klarade det!

Tjo på er!
 
Jag klarade undersökningen så gott jag kunde igår. Vi lyckades i alla fall få till de bilderna som var viktigast även om vi fick hoppa över ett par då jag hade svårt att behålla kontrastvätskan. Jag är stolt som trots att det var riktigt jobbigt och att tårarna helst ville forsa ner ändå kämpade mig igenom det. men det var långt ifrån enkelt. 
 
Vårdpersonalen stötta och peppa mig så otroligt mycket och utan dem hade jag nog inte stått ut. Dem tvingade mig inte till något utan dem sa att jag när som helst fick avbryta och att vi därefter bokar en ny tid för att ta resten av bilderna. Men jag ville bara få det överstökat. Jag fokuserade på andningen och min morot i form av berlocken som jag så gärna ville ha. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Du ska verkligen vara otroligt stolt över dig, på alla sätt och vis! Kram ❤️

Svar: Tack fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-13 @ 15:55:58
URL: http://Nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0