Laddar/vilar mig inför morgondagen...

Tjo!
 
Gårdagen gick ganska bra till en början för mig och utflykten till stan gick också rätt bra förutom alla nysningar pga dofter inne på köpcentret och de gubbar som alltid ska röka precis innan de kliver på bussen. Önska så att pappa inte hade jobbat kvälls-skift så jag hade kunnat få skjuts hem. Jag mådde tyvärr inte så bra när jag kom hem och ännu sämre innan jag skulle äta en sista gång för dagen. Då kände jag av feber som man verkligen inte vill ha.
 
Idag är planen att duscha håret och se till att allt är redo inför resan till F kalas imorgon. Det ska bli så mysigt att träffa dem alla igen. Dock tror jag det kommer bli en utmaning för min kropp. Så jag hoppas inte krascha allt för hårt imorgon kväll när vi kommer hem från kalaset. För det är verkligen det sista jag behöver nu när kroppen redan är i ganska dåligt skick. kramiz<3
 
Min räddning när kroppen är svag... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0