Min stjärna sitter nu på armbandet...

Tjo!
 
 Då var det dags att dra igång en ny härlig vecka. För denna veckan kommer bli underbar om allt går enligt planerna imorgon. Det ska bli så skönt att få en paus från allt och bara andas frisk luft. Men först ska jag ta mig an denna dag som känns sådär med tanke på kroppen. Men om en liten stund ska jag i alla fall försöka få tag på min läkare angående röntgen som jag var på i Torsdags. Sen blir det vila med någon podcast innan jag tar mig an det stora uppdraget för dagen, nämligen att duscha håret. kramiz<3
  
 
Detta är min stjärna. 
Min påminnelse om att jag fixade undersökningen.
Den undersökning som jag varit så nervös inför sen Oktober 2019.
Nu sitter den där på mitt älskade silverarmband.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Så fint armband med fina berlocker! :D

Svar: Tack underbara du<3kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-17 @ 04:03:09
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0