Smärtorna blir allt mer intensiva...

Hej!
 
Natten till idag blev allt annat än vad jag hade tänkt mig. Sent igår kom de intensiva smärtorna i benen tillbaka. Jag var så nära på att skrika rakt ut, men höll de mesta inom mig för att inte väcka någon. Till slut lyckades jag få ner smärtorna tillräckligt för att få ett par timmars sömn även om det tog sin tid.
 
Idag är sista dagen här hos syrran för den här gången. Ikväll är det dags att fara hem ett par dagar för att vila upp mig inför brorsonens kalas på Lördag. Sen är planen att jag ska komma tillbaka hit över ett dygn. Men allt hänger så klart på kroppen.
 
En dag i taget och försöka göra det bästa av den lilla energin som finns utan att krascha. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0