Solen värmen skönt ute...

Hej på er!
 
Det är så mysigt att vakna upp här ute och speciellt när man hör fåglarna kvittra vackert utanför. Idag skiner solen ännu mer och det finns knappt ett enda moln på himlen. Så jag ska försöka ta mig ut en stund idag även om det bara blir en kort stund.
 
Jag känner mig inte på topp idag, vilket jag räkna lite med då jag var ute bra länge igår med pappa. Det får bli en vilodag på soffan för mig sen och njuta av utsikten därifrån. Imorgon blir det hemfärd igen och då behöver jag ladda lite inför bilresan. Kramiz
 
Bilder från turen utomhus igår:
 
 
❤Här vill jag vara, här vill jag stanna❤ 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0