Tiden bara flyger iväg...

Tjoo!
 
Tiden flyger verkligen iväg och vi har redan en ny vecka framför oss. Denna veckan blir inte alls som det var planerat från början speciellt nu till helgen när jag och syrran skulle gått på en föreställning på teatern men den är framflyttad till i Höst pga Corona-viruset. Jag har sett framemot föreställningen hela vintern så känns lite trist att den flyttas längre bort av året. Men det är inget man kan styra över. Jag får försöka hitta något annat att se framemot som ligger närmare i tiden.
 
Istället för teater och syster helg får det bli lite pyssel då och då under veckan som kommer. Jag behöver ju bli klar med påskkorten. Så dem är redo att skickas iväg sen när det börjar närma sig. I övrigt lär jag bara ta dagarna och timmarna som det kommer. Det lär nog bli en del vilostunder för att låta kroppen återhämta sig också. Dessutom väntar jag på besked från ÖNH om fortsatt utredning, så får se vad som händer på den fronten. kramiz<3
 
Min låda full med matriall för påskkort:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Åh vad roligt med påskkort 🐣 det blir nog inga för mig i år. Har odlingsprojekt på G.
Kram 🤗

Svar: Åh ja super roligt projekt, har dock tagit sin tid då jag har så svårt att skriva för hand. skakningarna gör att min handstil blir ojämt och hackig. Tror ändå de som får mina kort kommer bli super glada. Men så spännande med odlingsprojekt på G. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-30 @ 14:42:28
URL: http://wwwannicaslivvidhavet.bligg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0