♥Veckans Stolthet/Glädje v.10♥

Hej på er!
 
Denna veckan starta jag upp hemma hos syrran och trots smärtorna så kom mot slutet av vistelsen så hade jag det så mysigt. Det kändes lite tomt att behöva åka hem från dem då jag hade planer inplanerade här hemma. Dock behövde jag nog dessa dagar för att vila upp mig nu inför kommande veckan för min kropp mår inget bra just nu. Jag är ändå taggad på en ny vecka även om jag vet att den lär bli tuff speciellt på Torsdag när jag ska till sjukhuset. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Försökt vila små stunder ofta.
 
Slagit Viktrekord!
 
Orkat duscha av håret ordentligt.
 
Fick en natt men grymt bra sömn mitt
i smärtkoaset.
 
Kom iväg på F mysiga 2-års kalas.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0