♥Veckans Stolthet/Glädje v.11♥

Hej fina ni!
 
Denna vecka har vart både tuff och mysig på samma gång. Veckan starta ju med att jag var nere hos syrran en sväng för att hjälpa henne. Det var så mysigt att ha egentid med lilla P som vi spendera med att se på lastbilar. Väl hemma igen krascha jag rätt rejält, men lyckades ta mig till Sjukhuset i Torsdags. Sen dess har jag bara hållit mig hemma i lugn och ro för återhämtning. Varit ett par riktigt tuffa veckor för kroppen. Den behöver vila nu. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Jag klarade av Röntgen av svalg & matstrupe.
( svälja äcklig kontrastvätska)
 
Påbörjat påskkorten.
 
Fått träffa syskonbarnen en stund.
 
Kommit ut i solen.
 
Sovit rätt bra de senaste dygnen.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Heja dig vad du har varit duktigt. 👏🏻👏🏻👏🏻
Hoppas du har beställt din fina stjärnblock ❤️🌟

Svar: Tack finaste du! Jodå beställde den så fort jag kom hem, så den kom redan i Fredags. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-15 @ 16:36:44
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com
Emma Engström

Så otroligt fint inlägg och så fina punkter du satt upp, verkligen! Så viktigt att visa uppskattning <3

Svar: Tack fina du! Ja, det är så lätt att glömma de fina stunderna mitt i allt det svåra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-15 @ 20:24:56
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0