♥Veckans Stolthet/Glädje v.12♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen vart en av det bästa i år än så länge! Detta trots att jag mått sådär i kroppen och speciellt nu de sista dagarna. Men dagarna ute på ön var så behövliga för mig. Det lugnet jag fick i kroppen och framförallt att kunna gå ut nu i dessa tider utan att riskera möta någon. Det var underbart skönt! Jag försökte verkligen ta vara på dagarna där ute och jag tror jag lyckades rätt bra även om jag krascha lite igår efter hemresan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Nästan designat klart alla påsk-kort.
 
Orkat ta mig ut i solen en stund.
 
Fått se en massa härliga vårtecken.
 
Haft otroligt bra aptit.
 
Fått sova i en riktigt härlig säng.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nina

Åh, har du ME?
Jag har länge misstänkt att jag kanske också har det. Men det går alldeles för mycket upp och ner för mig ?! Hmmm..

Jag är mest glad för att jag fick gå en promenad med hunden och min älskade man och fotografera idag.
Jag älskar att fota.

Ta hand om dig!
KRAM

Svar: Japp fick diagnosen september 2011 efter ca 6-7 års kamp om att finna svar. Hur menar du med att det går upp och ner fina du?<3 Åh vad mysigt att få komma ut lite i solen och så fota.Ta hand om dig med, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-22 @ 13:28:48
URL: http://www.ninis74.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0