♥Veckans Stolthet/Glädje v.9♥

Tjo på er!
 
Denna veckan har minst sagt vart tuff speciell i början av veckan när min älskade syster var på sjukhuset. Men att ta barnen och få deras vardag flyta på var en självklarhet för mig.
 
Nu i slutet av veckan har jag försökt vila mig och låta kroppen få återhämta sig. Vilket jag tycker gått ganska bra. Nu laddar jag inför en ny vecka med allt vad det innebär. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 Varit ute i solen lite.
 
 Fått så mycket kärlek och värme.
 
♥ Tagit ett efterlängtat bad
(hemma har vi ju bara dusch).
 
 Haft ett par nätter som vart hyfsat
bra.
 
 Fått ett par riktigt härliga stunder av skratt.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer

Jag verkligen älskar mitt badkar, det är jätte bra att bada vid ångest, vattnet omringar kroppen och ger ett tryck av något slag som gör att det inte känns som att bröstkorgen ska gå sönder <3

Svar: Det kan jag förstå det är så avkopplande. Jag älskar att bada dock tycker jag det är lättare att ta sig i och ur en dusch än ett badkar. Kramiz underbara du❤
♥JèÑnIèY♥

2020-03-02 @ 05:33:50
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0