20 grader varmt...

Tjo!
 
Just nu är det nästan 20 grader utomhus och ca 18 i skuggan. Helt galet att värmen är här efter de senaste veckorna där tempraturen skiftat rejält. Snart kan jag få hjälp att damma av solstolen i garaget här ute så jag kan vila utomhus i min stol. Dock är ljuset en utmaning idag så får se hur det går när jag tar på mig solglasögon och keps.
 
Natten till idag var allt annat än bra men jag tror jag fick ihop tillräckligt med sovtimmar trots mardrömmar och klåda. Om en stund ska jag ge mig på en andra frukost då den första gick sådär. Sen blir det att ta kommande måltider allt efter som då jag mår fruktansvärt illa idag. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0