Ännu en vecka är här...

Tjo!
 
Då var det dags att starta upp en ny vecka och jag vet inte om jag känner mig redo för det än. Förra veckan var en utmaning som tycks hänga i sig även denna. Jag känner mig helt slut i kroppen och yrsel påverkar mig mer och mer. Försöker kämpa på men igår på eftermiddagen bröt jag ihop i ren frustration.
 
Dagarna denna vecka kommer bestå av mycket vila som vanligt och försöka samla krafter inför att resa hem till stan i helgen. Jag hoppas dock kunna ligga ute i friska luften korta stunder när kropp och väder tillåter. Vill verkligen ta vara på naturens lugn här ute innan det är dags att återvända mot stan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0