Blev en liten pysselkväll...

Tjo på er!
 
Igår på kvällen fick pappa ett ryck om att vi skulle fixa en ram till den tråkiga klockan och min nya Hygrometer/Termometern jag har här ute. Ni kanske inte vet det men jag har väldigt torra slemhinnor i bland annat näsan och blir lätt torr i halsen så jag behöver ha lite koll på luftfuktigheten.
 
Efter lite fundering föll valet av ram på en trälåda som köptes med ostar i från början. Pappa hjälpte mig såga ur och fila samt förbereda den inför målning. Jag är så nöjd! Dock vet jag inte om jag ska behålla trä-färgen eller måla den i guldfärg. Så det måste jag nog fundera vidare på innan jag tar beslut. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0