Blir en far & dotter helg...

Hej på er!
 
Det var helt magiskt att vakna upp här ute på ön igen. Solen skiner och det lagom varmt för att jag ska kunna vara utomhus utan att bli stel av kyla eller överhettad av värme. Idag är planen att jag och pappa ska städa mitt rum ute i gamla "förrådet". Vi behöver dammtorka lite lätt överallt och dammsuga golvet. Sen är det bara att förbereda inför min flytt dit ut. Men jag kommer nog inte sova där förrän tidigast Tisdag när jag vart hemma i stan på mötet. 
 
Denna helgen har jag "far & dotter"-helg och då vill jag sova inne i stora huset för att få så mycket tid med pappa som det bara går. Njuta av våra härliga samtal och spela spel tillsammans innan de övriga också kommer vara här ute. Det var ganska många månad sen vi hade far & dotter dag eller helg så vi har en del att ta ikapp. Nu måste jag ta tag i dagen innan det är dags att vila sig igen för att klara av nästa måltid. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Blir lycklig i hela kroppen av vädret, helt magiskt!! Jag hoppas du njuter och har en underbar kväll fina <3

Svar: Håller med helt magiskt när solen skiner! Tack underbara du min kväll igår var helt underbar. Hoppas du också haft en super fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-09 @ 20:33:56
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0