Dags att lämna paradiset...

Tjo på er!
 
 Gårdagen blev precis så smärtsam som jag hade på känn igår innan vilostunden. Skakningarna brukar vara ett första tecken på att smärtorna lär öka under dagens gång och jag har lättare till att krascha. Så gårdagen blev en riktigt lugn dag där jag endast var uppe för att få i mig näring och för toalettbesök.
 
Idag är skakningarna mindre även om smärtorna och illamåendet sitter i en aning. Men det ska nog gå bra att ta sig igenom dagen ändå trots den plågsam bilresa hem mot stan igen. Ni ska bara veta hur mycket det tar emot att lämna ön då jag ser detta som mitt hem mer. Men jag är nog snart tillbaka här! Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0