Delvis på hemmaplan igen...

Tjo!
 
Då var man på hemma plan igen eller inte riktigt för hemma för mig är på ön. Men dit ska jag ju ikväll, jag har bara mellanlandat här i stan för att få en bra nattsömn för att klara sista biten av resan till ön. Jag är så taggad på att få komma ut dit igen och denna gången är tanken att jag och pappa ska städa i ordning mitt egna rum så jag kan bo där. Så jag får lite mer utrymme att kunna koppla av och vara själv. Det ska bli så mysigt att återförenas med mitt paradis och få se hur allt har blommat ut ännu mer sen sist jag var där. kramiz<3
 
En bild på mig innan jag fick skjuts hem igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Men åh förstår att det ska bli riktigt härligt att komma hem! Hoppas du får en superfin helg ❤️

Svar: Tack, det känns underbart att vara på hemmaplan igen. Bara njuta av lugnet och naturen för återhämtning. Hoppas du också har en super fin helg. många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-08 @ 18:09:19
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0