Det som inte fick ske...

Hej!
 
Idag är ingen bra dag alls och det gör mig rätt ledsen för jag hade hoppats få komma ut i det vackra vädret en stund. Men det kommer jag inte klara eftegårdagens "anfall" och det som var tidigare imorse. Smärtan sitter i än även om skakningarna har avtagit en del. Så dagen kommer nog bli rätt kämpig att genomföra och jag kommer behöva ligga ner större delen av dagen. Nu har jag i alla fall lyckats få i mig lite sen frukost och siktar nu in mig på nästa måltid. Sen hoppas jag att kroppen är lite bättre till imorgon. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-26 @ 14:04:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0