Efter vilostunden är det dags...

Goddag!
 
Idag kommer nog dagen bestå av en hel del utmaningar som ska klaras skulle jag tro. Den största är nog att duscha håret. Det är så trassligt att det är svårt att borsta nu. Så ska försöka klara av det efter första vilostunden och har jag tur kan mamma byta örngott på min huvudkudde under tiden.
 
I övrigt lär jag nog bara ta timmarna som de kommer. Det lär nog bli en del vila mellan måltiderna. På tal om måltider så går det ganska bra just nu. Jag får i mig lite näring varje måltid och det går hyfsat att svälja utan att det åker upp igen. Får hoppas det fortsätter gå såhär bra vid måltiderna nu. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0