En molnig sista dag...

Hej!
 
Då var en ny dag här och idag är det sista hel dagen här på ön innan vi ska återvända hem till stan igen. Det känns nästan lite konstigt att behöva åka hem efter dessa veckor här ute. Vi har nog aldrig spenderat så många veckor i rad såhär på våren som i år. Nu har man ju verkligen fått se alla vårtecken dyka upp en efter en.
 
Idag är det molnigt över ön men tempraturen ligger runt 18. Min kropp är dock långt ifrån okej idag. Jag skakar så mycket att det är svårt att hålla i saker utan att tappa eller få det över mig. Mjölksyrekänslan är riktigt tufft och smärtorna lär nog bli en utmaning att hålla nere om jag känner min kropp rätt. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0