Fin dag som sluta i kaos...

Hej!
 
Vilket härligt väder vi fick igår och speciellt på baksidan där det var lä. Jag passade på att låna med mig en kökstol ut till trädgården. Där satt jag med utsikt över nästan hela trädgården och därmed kunde ha full koll på vad de småbarnen hitta på. Det blev riktigt varmt när solen var framme men så fort den gick i moln kände man vårkylan igen. 
 
Gårdagen avslutades dock med kaos inte nog med att jag fick ett samtal från mamma om att jag ska på ett möte mitt i min vistelse på ön. Så skedde det även en olycka med min guddotter precis vid nattningen. Tösen mår efter omständigheterna okej. Men det var hjärtskärande att se henne så skräckslagen som när det precis hade hänt igår. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Men usch lilla vännen då! Man blir ju verkligen rädd men tur att det gick bra <3 Kram

Svar: Ja, man blir ju det. Läkarna tror inte det är något som är brutet utan det är troligen bara sårskador som behöver läggas om dagligen då hon är så pass liten. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-07 @ 18:45:27
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0