Gårdagen var en utmaning...

Tjo!
 
 Gårdagen var en större utmaning än jag kunde föreställa mig där på förmiddagen när jag hade lyckats ta mig upp en stund. Min mage var inte alls nöjd och den gjorde så ont att jag mådde illa nästan hela dagen. Jag misstänker att det var maten dagen innan som innehöll lite för mycket laktos som ställde till det. Idag är magen lite lugnare igen och jag hoppas kunna få i mig lite mer föda. 
 
Kroppen känns dock extremt utslagen idag och det lär nog sitta i. Men jag hoppas det inte blir något anfall under dagen som bryter ner kroppen ännu mer. Det är det sista jag behöver när jag redan är matt och smärtpåverkad. Nu ska jag dricka en Näringsdryck och sen bädda ner mig i soffan minst en timme och försöka få lite vila. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0